Salut, îți poți crea un cont nou sau te poți autentifica.

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Site-ul www.ultramon.ro, denumit in continuare “site-ul”, este administrat de catre ULTRAMON PLUS S.R.L., denumita in continuare “ULTRAMON”, avand urmatoarele date de identificare:

Cod Unic de Inregistrare RO 14490859,

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J13/761/2002,

Sediul social in Strada Poet Andrei Muresanu nr. 23, Constanta, Jud. Constanta, Romania, CP 900338

Punctul de lucru in Strada Revolutiei din 22 Decembrie 1989 nr. 43, bl. SNC, sc. B, ap. 3, Constanta, Jud. Constanta, Romania, CP 900735

Tel.: 0241 630700, Fax: 0241 630166, E-mail: office@ultramon.ro., Mobil: +40 744 630741.

Folosirea acestui site echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor detaliate mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora atat la momentul efectuarii primei accesari a site-ului www.utramon.ro, dar si periodic. Ultramon isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site, fara o alta notificare prealabila. Clientii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre ultramon.ro semnifica acceptarea deplina si neconditionata a prezentelor conditii, impreuna cu orice modificari ulterioare.
Ultramon garanteaza Clientului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.ultramon.ro si nu ii confera acestuia dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral, de a reproduce partial sau integral continutul site-ului, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Ultramon fara acordul prealabil scris al acesteia.
Daca Ultramon nu actioneaza in legatura cu o incalcare a Termenilor si Conditiilor, nu inseamna ca renunta la dreptul sau de a actiona in legatura cu incalcari viitoare sau similare. Daca o instanta constata ca vreo prevedere din acesti Termeni este neexecutabila sau invalida, acea prevedere va fi aplicata in cea mai mare masura permisa de legea aplicabila iar ceilalti Termeni vor ramane in vigoare si pe deplin aplicabili.
Clientul nu poate cesiona, delega sau transfera drepturile sau obligatiile sale cuprinse in acesti Termeni si Conditii.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre „site” si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
Relatia dintre parti este guvernata, in principal, de urmatoarele acte normative:
•    OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
•    OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
•    Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
•    Legea 365/2002 privind comertul electronic.

1. Definitii

Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Ultramon, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Ultramon si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate intelectuala 

Intreg continutul site-ului ultramon.ro, incluzand, dar fara a se limita la: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Ultramon (sau, dupa caz, a furnizorilor sai) si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris si explicit al Ultramon a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Logo-urile sUltramon.ro sunt utilizabile exclusiv de Ultramon. Utilizarea pe ultramon.ro a oricarui nume de marci inregistrate ale unor companii terte nu constituie reclama pentru companiile respective.

3. Exonerarea de raspundere

Ultramon nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului ultramon.ro. Ultramon nu poate garanta ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la office@ultramon.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Clientul foloseste site-ul pe riscul propriu, ultramon.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Ultramon nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Informatiile incluse pe ultramon.ro au caracter informativ (pozele produselor sunt cu titlu de prezentare) si sunt puse la dispozitie cu buna-credinta, din surse pe care Ultramon le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Clientul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Ultramon, la adresa de e-mail office@ultramon.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
ultramon.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si/sau Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse.
Orice eventuale link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar ultramon.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acelor site-uri ori pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin acele site-uri.
ultramon.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor Termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, ultramon.ro. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Implicit, ultramon.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga ultramon.ro la nicio actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre ultramon.ro pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a producatorilor sau disponibilitatea produselor in stocul acestora. Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre agentii ultramon.ro. Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. 

4. Limitarea accesului la site

Clientii site-ului ultramon.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu ultramon.ro, nu sunt e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. ultramon.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Clienti, se considera ca respectivul Client garanteaza originalitatea lor si acorda ultramon.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Clientul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Atunci cand un Clientul isi creeaza un cont pe ultramon.ro, va primi comunicari comerciale din partea ultramon.ro doar in masura in care si-a manifestat consimtamantul in mod expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si a Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, ultramon.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Clienti.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal poate fi: gestiunea economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe ultramon.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Clienti a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a ultramon.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre ultramon.ro, afiliatii si colaboratorii acestora, pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, adresateUltramon. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre ultramon.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele anterior furnizate.
ultramon.ro nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Clientul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare a unor astfel de date, Clientul nu poate tine raspunzator pe ultramon.ro pentru niciun fel de prejudiciu. 

6. Inregistrarea Clientului

Pentru crearea unui cont pe site-ul ultramon.ro, Clientul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. ultramon.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca s-au utilizat informatii neconforme cu realitatea.   

7. Pretul

Toate preturile sunt exprimate in Lei, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site. 

8. Comanda

Pentru a activa serviciul, Clientul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Client, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata. Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
ultramon.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant Ultramon sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
Conform Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, articolul 9, contractul Clientului referitor la achizitionarea Produselor mentionate in Comanda nu este încheiat complet până când ultramon.ro nu trimite un e-mail/notificare in contul Clientului, prin care acesta este anunțat că Produsele au fost expediate.

ultramon.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
•    date incomplete sau incorecte ale Clientului;
•    activitatea Clientului poate produce daune site-ului ultramon.ro /partenerilor;
•    livrari consecutiv esuate;
•    alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa,exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, ultramon.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe site pentru finalizarea Comenzii. Clientii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

9. Facturare – plati

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. Ultramon va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.  

10. Modalitati de plata

11. Returul in caz de vicii ascunse se acorda in urmatoarele situatii:

•    In situatia in care un produs prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila utilizarea sa, acesta va fi inlocuit;

•    Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON;
•    In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care necesita inlocuirea produsului.
In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.
Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina Ultramon.
Pentru a beneficia de acestea, Clientul are urmatoarele obligatii:
•    produsul sa fi fost cumparat de la ultramon.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
•    sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor;
•    sa pastreze documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
•    sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.
Cauze de neacceptare a returului:
•    deteriorari ale ambalajului; expunere excesiva la radiatii solare;

•    deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre ultramon.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

12. Livrarea

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului: prin Curier sau ridicare personala.  De regula, livrarea in Constanta si in tara se face in termen de 48 de ore (pana la finalul urmatoarei zile lucratoare) pentru comenzile confirmate pana in ora 15:00 si in termen de 48 ore (pana la finalul celei de-a doua zile lucratoare) pentru comenzile confirmate dupa ora 15:00. 
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja confirmate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Ultramon va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat online vor fi rambursate in termen de 30 de zile. Clientul poate, la libera sa alegere, sa confirme modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Ultramon va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

13. Conditii de livrare

La solicitarea ultramon.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Ultramon.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata in cazul in care Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii Comenzii (inclusiv la locul de munca al Clientului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Conditiile de livrare se completeaza cu Termenii si Conditiile companiei de curierat agreate - Fan Courier, acestea fiind disponibile pe site-ul www.fancourier.ro
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre ultramon.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client.

14. Receptia produselor 

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

15. Anulare, refuz, retur comanda

In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna doar suma efectiv achitata. 

17. Politica de retur

Conditii generale
ultramon.ro ofera posibilitatea de retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 1 zi calendaristica de la primirea coletului, daca sunt constatate neconformitati ale produsului ce fac nesigura sau imposibila utilizarea sa.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vicii ascunse ale produsului.

Returul in caz de vicii ascunse:
Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la sediul socia/punct de lucrul al Ultramon.

17.1 Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice ultramon.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: office@ ultramon.ro.. In caz contrar, ultramon.ro poate refuza coletul.

17.2 Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu ultramon.ro). 
In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur,Ultramon  poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, Ultramon va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului.

Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 Ultramon isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor  care sunt susceptibile a se deteriora (Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat). 

17.3 Termene de returnare a sumelor achitate
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care ultramon.ro accepta returul.
Pentru retururi partiale de comenzi, daca valoarea produselor ramase in comanda nu respecta conditiile ofertei referitoare la transportul gratuit, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate, mai putin costul unui transport aferent produselor pastrate.

18. Modalitatile de adresare a reclamatiei

Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita Clientului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie. 
- prin e-mail la adresa office@ultramon.ro
Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar confirmare de primire.
Sesizarea trebuie adresata/inaintata de catre Client in termen de cel mult 1 zi calendaristica de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii. In situatia in care reclamatia nu a fost solutionata in acest termen, Ultramon va trimite o informare scrisa cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost solutionata, in termen de cel mult 5 zile de la data expirarii termenului de solutionare.
Sesizarea va contine cel putin urmatoarele elemente:
- numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
- calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
- datele de identificare (domiciliu, CNP, serie si numar act identitate, in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, numar de ordine la Oficiul Registrului Comertului, in cazul persoanei juridice)
- descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
- adresa corecta si completa la care raspunsul Ultramon va fi expediat
- data intocmirii reclamatiei
- semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).
Ultramon se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei, daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Ultramon nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care clientul nu va considera solutia oferita de catre Ultramon drept potrivita, acesta se va putea adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (link), iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.    

19. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (totala/partiala) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.  Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara a putea pretinde plata de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.

20. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre ultramon.ro si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se va apela la instantele judecatoresti competente.  

21. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat, sunt interzise si vor fi considerate drept tentative de frauda. Proprietarul site-ului ultramon.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor clientilor ultramon.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor ultramon.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.

22. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va deveni nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea tuturor celorlalte clauze.